.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انسجام مديريتي عامل توسعه مازندران است

معاون عمراني استاندار مازندران گفت: انسجام مديريتي مهم‌ترين عامل توسعه مازندران است.

به گزارش فارس سيد عيسي هاشمي صبح امروز در جلسه رسيدگي به مشكلات شهرستان بابل اظهار داشت: در حال حاضر نگاه مسئولان استان نگاهي جامع و كامل در جهت توسعه استان است و اين نگاهي كه در گذشته در استان وجود نداشته است.
وي با اشاره به اينكه مسئولان تجلي تفكر، اراده و نيازهاي مردم هستند، افزود: نيازها و خواسته‌هاي مردم بايد با يك ادبيات درست مطرح شده و تعريف و تمجيدها نيز نبايد به گونه‌اي باشد كه مدير دستگاه اجرايي را از اصل كار غافل كند.
هاشمي با بيان اينكه صرف انتقاد اگر با پيشنهاد همراه نباشد ارزشي ندارد، افزود: براي توسعه شهرستان بابل بايد همت واحدي بين دستگاه‌هاي اجرايي حاكم شده و مسئولان بر اين اساس براي عمران و آباداني سطح شهر تصميم بگيرند.
وي تصريح كرد: يكي از دلايل عقب ماندگي شهرستان بابل نبودن انسجام مديريتي است كه اين شهرستان با توجه به اينكه از نظر تعداد جمعيت دومين شهر بزرگ مازندران است اما تاكنون به جايگاه واقعي خود را در توسعه دست نيافته است.
هاشمي با انتقاد از برخي رسانه‌هاي مازندران اظهار داشت: با توجه به اينكه خبرنگاران پل ارتباطي بين مسئولان و مردم هستند بايد براي احقاق حقوق شهروندان، مديران ناكارآمد را به چالش كشيده و حق و حقوق مردم را مطالبه كنند.
وي خطاب به مسئولان بابل اظهار داشت: براي توسعه عمران شهرستان بابل بايد انسجام مديريتي صورت گرفته و كار تيمي بر كار انفرادي مقدم شود چراكه در يك كار تيمي چند فكر مختلف دخيل بوده و بر تصميم گيري‌ها تاثير مثبت دارند./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.